مدیران‌خودرو: با مجوز گران کردیم | مابه‌التفاوت را اقساطی بپردازید قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲ مرداد ۱۴۰۳) | افت ۱ تا ۹ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی معاملات غیر ریالی در بازار مسکن جریمه در پی دارد ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ افت دلار بازار آزاد به ۵۷ هزار تومان | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۲ مرداد ۱۴۰۳) صفر تا صد دهک‌بندی | دهک بندی خانوار‌ها براساس داده‌های ثبتی آن‌ها تا شهریور به روزرسانی می‌شود تعرفه جدید واردات موبایل اعلام شد | واردات آیفون ۱۴ ممنوع است گیلاس ۲۰ هزار تومان گرانتر شد | قیمت امروز میوه در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت
سرخط خبرها

بلیت هواپیما در جلسه شنبه تعیین تکلیف می‌شود

  • کد خبر: ۷۳۶۲۹
  • ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
بلیت هواپیما در جلسه شنبه تعیین تکلیف می‌شود
در هفته‌های گذشته، شرکت‌های هواپیمایی بدون مصوبه قانونی و دریافت مجوز از شورای عالی هواپیمایی کشوری، اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما کردند و تا کنون نیز این گرانفروشی آن‌ها ادامه دارد اما به نظر می‌رسد فردا در جلسه شورای عالی هواپیمایی کشوری تکلیف ایرلاین‌های متخلف و قیمت بلیت هواپیما مشخص می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی از اوایل تیر ماه افزایش پیدا کرد و مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری بارها هشدار دادند و تهدید کردند که این قیمت‌ها باید از سوی شرکت‌های هواپیمایی اصلاح شود اما این اتفاق بعد از گذشت بیست روز نیفتاد و همچنان این وضعیت ادامه دارد و خبری از معرفی متخلفان و برخورد قضایی با آن‌ها که پیش از این مسئولان هشدار داده بودند، نیست.

 

در این میان ایرلاین‌ها که به نظر از شرایط کنونی سوء استفاده کردند و حاضر به پاسخگویی هم نیستند با قیمت‌های جدیدشان بلیت پروازهای داخلی را به مردم می‌فروشند. و به عنوان مثال همچنان قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد برای فردا (شنبه ۱۹ تیر ماه) که باید تا سقف ۷۷۱ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شود تا یک میلیون و ۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان به مردم عرضه می‌شود و تا کنون نه کسی دلیلی برای این افزایش قیمت عنوان کرده و نه توضیحی برای برخورد نکردن با این افزایش قیمت غیرقانونی!

 

البته بر اساس اطلاعات به دست آمده خبرنگار ایسنا، فردا جلسه شواری عالی هواپیمایی کشوری با حضور وزیر راه و شهرسازی، سرپرست جدید سازمان هواپیمایی کشوری و نماینده ایرلاین‌ها برگزار خواهد شد و قرار است تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص شود.

 

باید دید پس از این جلسه ایرلاین‌ها قیمت بلیت هواپیما را بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی به نرخ‌های سابق باز می‌گردانند و پول‌های اضافی که از مردم گرفته‌اند را بازمی‌گردانند یا اینکه مانند آبان ماه سال گذشته و پس از مدت‌ها افزایش قیمت بدون مصوبه قانونی، نتیجه این جلسه تنها تایید این افزایش قیمت و صدور مجوز برای آن است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->